Jiří Čenovský

Miluji dobré lidi, cestování, fotografii a život.
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 753x

Jiří Čenovský

Jdi do toho aneb nostalgie nymburského kina Sokol

Elektronická komunikace s okolím je mnohdy velice zatěžující, občas se ovšem v ní objeví i nevyžádaný email, který přinese užitečnou informaci. A právě takový mi přišel s upozorněním na sobotní představení v nymburském kině Sokol. Jako poměrně čerstvý přistěhovalec jsem v tomto kině doposud nebyl, i když jsem pravidelně kontroloval program, žádný z doposud promítaných filmů mne neoslovil, až tento určený pro sobotní večer. Zároveň jsem obdržel i odkaz na recenzi , po jejím přečtení jsem se rozhodl - jdi to toho.

26.2.2012 v 11:25 | Karma: 5,60 | Přečteno: 604x | Diskuse| Kultura

Jiří Čenovský

Důvod pro slavení se vždy najde aneb o slavnosti desáté ruličky

Ano, sousloví uvedené v nadpise je velice oblíbené. Pokud ovšem se jedná o oslavu bez hlubšího smyslu, jedná se pouze o hloupé zdůvodnění kdejaké pijatiky, jak tomu nezřídka bývá. V této úvaze bych chtěl zdůraznit, že pokud se za oslavou skrývá zkrášlení běhu životem, nemusí to být ani spojeno s alkoholem ...

22.2.2012 v 12:36 | Karma: 7,19 | Přečteno: 896x | Diskuse| Osobní